Odpowiedzi

2010-01-28T19:44:59+01:00
W Polsce nie występuje forma lodowca , ponieważ jak wiadomo w naszym kraju występuję 4-pory roku : Lato , Wiosna, Jesień i Zima , a więc gdy nadeszło by lato stopiło by to , i nie przetrwało przez cały rok . I dlatego nie maa lodowców!!

licze na najj!!
2 3 2
2010-01-28T19:45:31+01:00
W Polsce nie występują lodowce. Jest to niemożliwe, gdyż mamy 4 pory roku. W czasie lata wszystko by się rozpuściło.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:37:49+01:00
Obecnie w Polsce nie ma lodowców, były w prehistorii. Pozostały po nich tylko znaki. Polska leży w klimacie umiarkowanym, a także w naszym kraju występują 4 pory roku, a więc gdyby nadeszły wiosenne roztopy, a później upalne lato, lodowiec po prostu roztopiłby się.
2 5 2