Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:45:10+01:00
2x= pierwsza z tych liczb
2x+2=druga z tych liczb
2x+2+2=2x+4=trzecia liczba

2x+2x+2+2x+4=4044
6x=4044-2-4
6x=4038
x=673

2x=2×673=1346

2x+2=1346+2=1348

2x+4=1346+4=1350

spr. 1346+1348+1350=4044

odp. szukane liczby to 1346,1348 i 1350
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:46:39+01:00
1 liczba = x
2 liczba = x+2
3 liczba = x+4
suma 4044
x+x+2+x+4=4044
3x=4044-6
3x=4038 |:3
x=1346
1 liczba 1346
2 liczba 1346+2=1348
3 liczba 1346+4=1350

Pozdro ;)
3 4 3