Siemanko :)


Znajdź w tekście przymiotniki, a następnie określ ich formę gramatyczną i stopień!

Przez długie wieki grób świętego Marcina w Tours był miejscem pokutnych i dziękczynnych pielgrzymek rycerskich. Przykład rzymskiego żołnierza uczył, jak miłosierni powinni być rycerze. Nic więc dziwnego, że rycerstwo średniowiecznej Europy obrało świętego Marcina na patrona.

Pomóżcie plis jak zawsze dla najjlepszych odp. dam naj...!!!

Z góry thx;DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:53:09+01:00
Długie - l. mn. r. ż. M. st. równy
pokutnych - l. mn. r. ż. D. st. równy
dziękczynnych - l. mn. r. ż. D. st. równy
rycerskich - l. mn. r. ż. D. st. równy
rzymskiego - l. poj. r. m. D. st. równy
miłosierni - l. mn. r. m. M. st. równy
średniowiecznej - l. poj. r. ż. D. st. równy
27 2 27
2010-01-28T19:56:47+01:00
Długie- M l.mn.r.nmos.
pokutnych- D l.mn.r.nmos.
dziękczynnych- D l.mn.r.nmos.
rycerskich- D l.mn.r.nmos.
rzymskiego- D l.poj.r.m.
miłosierni- M l.mn.r.mos.
świętego- D l.poj.r.m.
5 4 5