Odpowiedzi

2010-01-28T19:51:17+01:00
Jak jest znak minus czyli odejmujesz...
2010-01-28T19:52:23+01:00
1. Minus oznacza odejmowanie, czyli "zabranie" czegoś z całości
2. Minus postawiony przed liczbą oznacza, że jeśli tę liczbę umieści się na osi liczbowej znajdzie sie ona po lewej stronie zera, czyli jest od niego mniejsza (liczba ujemna)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:52:41+01:00
- znak odejmowania
- znak wartości ujemnej
- znak obniżenia oceny szkolnej
- słowo określające, że następująca po nim liczba ma wartość ujemną