Uzupełnij związki frazeologiczne, brakującymi wyrazami.

Gdy słuchałem Michała, nie mogłem wyjść z ............., skąd on to wszystko wie.
Zmęczony całodzienną wyprawą, zasnąłem jak ............ .
Marcin czasami sprawia wrażenie kompletnie nieprzytomnego - zachowuje się, jakby ..spadł?.... z księżyca.
Monika postawiła sobie za punkt ............. dostanie się do wymarzonego liceum.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:55:00+01:00
1.podziwu
2.suseł
3.urwał się
4.wyjścia
2 3 2
2010-01-28T19:56:14+01:00
Gdy słuchałem Michała, nie mogłem wyjść z podziwu, skąd on to wszystko wie.
Zmęczony całodzienną wyprawą, zasnąłem jak kamień/suseł(chyba raczej to drugie) .
Marcin czasami sprawia wrażenie kompletnie nieprzytomnego - zachowuje się, jakby spadł z księżyca.
Monika postawiła sobie za punkt honoru dostanie się do wymarzonego liceum.
4 5 4