Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:56:24+01:00
A)
a=12
h= a√3 / 2
h=12√3 ? 2
h=6√3 j

b)
a=√3
h=a√3 / 2
h=√3*√3 / 3
h=3/
h=1½ j

j-jednostki [np.cm,m,km itp ;d]
2010-01-28T19:59:53+01:00
A)
h=(a√3)/2
dane: szukane:
a=12 h=?

h=(12√3)/2
h=6√3

c)
h=(a√3)/2
dane: szukane:
a=√3 h=?

h=(√3*√3)/2
h=4,5
2010-01-28T20:01:53+01:00
A. a=12 h= a√3 / 2 h=12√3 h=6√3

B. a=√3 h=a√3 / 2 h=√3*√3 / 3 h=3/ h=1½

mam nadzieje, że chodziło o te przykłady:)