Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:00:21+01:00
miał przedstawić śmierć jako rzecz normalną która czeka każdego i nie należy sie jej bać.
2010-01-28T20:01:14+01:00
Nie wiem czy to będzie dobrze , ale ja miałam coś takiego na polskim! a ta śmierć to że ona jest taka gnijąca i rozpadająca się , ale zabiera wszystkich bogatych i biednych, zdrowych i chorych itp.
a świadczy o tym obraz DANCE MACABRE (taniec śmierci)