Odpowiedzi

2010-01-28T20:01:16+01:00
Chudzielec- osoba szczupła
drągal- ktoś wysoki
tyka- ktoś wysoki i szczupły
pulpet- ktoś mały i gruby
kulfon- ktoś, kto śmeisznie się ubiera
grubas- ktoś gruby
dryblas- ktoś wysoki
mizerota- ktoś mały i szczupły
O to chodziło???
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:11:50+01:00
Chudzielec- bardzo szczupły
kudły- włosy
drągal- bardzo wysoki
tyka- osoba wysoka, szczupła
pulpet- osoba puszysta
kulfon-
grubas- osoba tęga
mikrus-mały
dryblas- osoba postawna (wysoka, wysportowana)
mizerota- człowiek słaby, chudy, wątły
1 5 1