Symbol Paryza- wieża Eiffla- ma wysokość 0,32 km, a Pałac Kultury i Nauki w Warszawie ma wysokość 230 m. Ile razy wieża Eiffla jest wyższa od Pałacu Kultury i Nauki? Wynik podaj w przybliżeniu do 0,1.

a.1,4 razy b.1,3 razy c.14 razy d. 13 razy.

3

Odpowiedzi

2010-01-28T20:02:31+01:00
0,32 km = 320 m

Teraz wystarczy podzielić wysokość wieży Eiffla przez wysokość Pałacu Kultury i Nauki:

320m / 230m = 1,391

Odp. A
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:03:29+01:00
Wieża Eiffla: 0,32 km=320m
PKiN: 230 m
wysokość wieży Eiffla÷wysokość Pałacu Kultury i Nauki
320m÷230m≈1,39≈1,4

Odp: Wieża Eiffla jest wyższa o 1,4 od Pałacu Kultury i Nauki, czyli A
Pozdrawiam :)
2 4 2
2010-01-28T20:03:54+01:00
0.32km=320m
320m/230m=1.39=1.4 (w przybliżeniu)
Odpowiedź a
1 5 1