Odpowiedzi

2010-01-28T20:10:32+01:00
1.
a)27-18-15-7=-13
b)2
c)43
2.a)2i 1/9
b)-2/4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:11:15+01:00
Zadanie 1
a) x³-2x²-5x-7= 27 - 18 - 15 - 7= - 13
b) x-1 kreska ułamkowa pod tymi liczbami na x+2= 3-1 kreska ułamkowa 3 + 2= 2/5
c) √x²+40= 3 + 40=43
zadanie 2
a) x²-½ x+2 = 4/9 + 1/3 + 2= 7/9 + 2= 2 i 7/9
b)(x-¾)₂=4/9 + 9/16= 1 i 1/144
2 5 2
2010-01-28T20:14:17+01:00
1.
a) ...27-18-15-7=-13
b) nie rozumie przykładu
2.
a) ...4/9+2/6+2=24/54+18/54+2=42/54+108/54=2całe i 42/54=2całe i 21/27
b) ...-2/3-3/4=-8/12-9/12=-17/12=-1 cała i 5/12