Ahh . Przepraszam za tamto zadanie pomieszało mi się ;| . Jeszcze raz je napisze poprawnie ;))

Każdy poniższy zestaw skał zawiera jedną niewłaściwość . Wykreśl ją, by zestawy tworzyły logiczną całość . Uzasadnij swój wybór .

b)piaskowiec , ŻWIR ;) , zlepieniec, iłowiec

c)granit, marmur, bazalt, pumeks

d)torf, ropa naftowa , pumeks , węgiel kamieny .
Jeszcze raz Sorka ;)

3

Odpowiedzi

2010-01-28T20:04:50+01:00
Iłowiec
pumeks
rop naftowa
mam nadzieję że dobrze rozwiązałem :)
Pozdrawiam
1 5 1
2010-01-28T20:05:23+01:00
Do B NIEPASUJE iłowiec

do C bazalt

a do D torf bo torf to nie jakas tam skala
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:05:57+01:00
B)PIASKOWIEC, żwir ;) , zlepieniec, iłowiec (nie jest skała okruchowa, tylko zwięzła)

c)granit, MARMUR, bazalt, pumeks (nie jest to skała pochodzenia wulkanicznego)

d)torf, ROPA NAFTOWA , pumeks , węgiel kamienny (jest to substancja ciekła)
1 1 1