Napisz w zeszycie krótkie teksty reklamowe. Wykorzystaj podane związki frazeologiczne :
1.Masz to jak w banku!
2.Dobierze ci się do skóry!
3.Już nie musisz dmuchać na zimne.
4.Czysty zysk!
5.Aż włos się jeży!

Oczywiście można wykorzystać tylko np.1 lub 2.
Nie trzeba wszystkich

2

Odpowiedzi

2010-01-28T20:07:55+01:00
Kiedy użyjesz proszek marki BURY nikt nie dobierze ci się do skóry,kupując proszek masz szansę na czysty zysk! Wielka wyprzedaż w sklepie Łyso aż włos się jeży
40 3 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:17:30+01:00
Masz to jak w banku
kup tylko jeden super długopis
a dostaniesz notes GRATIS!!!
(adres sam wymyśl)

Dobrze ci się da skóry
tylko u nas tak super
solarium TYLKO U NAS!!!


już nie musisz dmuchać na zimne
tylko tu dostaniesz taki kredyt !!!
TTYYLLKKOO TTUU!!!!!!!!!!!!
spłacasz kiedy i ile chcesz
a kwota na koncie rośnie i rośnie!!!


aż włos się jeży tylko u nas tacy
fryzjerzy TYLKO U NAS karty stałego klijęta
GRATIS wejścia i fryzury jakie ci się nie śniły


to tyle jak na mnie czyli na 4 klasę
59 3 59