Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:08:31+01:00
Wobec ojcowskiego nakazu poślubienia hrabiego Parysa Julia znajduje zrozumienie jedynie u Brata Wawrzyńca który wymyśla spisek.
2 4 2
2010-01-28T20:14:28+01:00
Wobec ojcowskiego nakazu poślubienia hrabiego Parysa Julia znajduje zrozumienie jedynie u Brata Wawrzyńca, który sporządza napój dzięki któremu Julia zasypia, choć wydaje się martwa. Paris miał pomyśleć, że Julia umarła, a ona obudziła by się po kilku godzinach i uciekła z Romeem. Nie jestem tylko pewna, czy ten Brat Wawrzyniec zrobił ten napój, czy go kupił.
4 2 4