Odpowiedzi

2010-01-28T20:10:22+01:00
Systemy korzeniowe to struktury , które stanowią korzeń danej rośliny. Dzielą się one na palowe i wiązkowe. Zaś modyfikacje korzeni to specjalne dostosowanie się tych struktur do otoczenia, np. korzenie czepne - ułatwiają wspinanie się roślinie ku gurze (u bluszcza), istnieje jeszcze wiele różnych typód korzeni.
Korzenie umożliwiają roślinie pobieranie wody i związków organicznych oraz utrzymują ją w podłożu.
________________
pozdro ; D
2010-01-28T20:13:16+01:00
System korzeniowy
Korzenie mogą rozwijać się na dwa sposoby: na systam palowy np;fasola i systamy wiązkowe np; trawa
modyfikacja korzenia
U niektórych roslin korzenie ulegają mogyfikacjom
- korzenie spichrzowe
- korzenie podporowe i oddechowe
-ssawki
- korzenie powietrzne
-korzenie czepne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:13:46+01:00
1.Systemy Korzeniowe:
Są To Dwa Sposoby Rozwijania Się Korzeni Roślin.
` System Wiązkowy ;)
` System Palowy:)

2.Modyfikacje Korzenia:
`Korzenie Spichrzowe
`Korzenie Podporowe i Oddechowe
`Ssawki
`Korzenie Powietrzne
`Korzenie Czepne>

3.Funkcje Korzenia:
`Umocowanie rośliny w podłożu
`pobieranie z gleby wody z rozpuszczonymi solami mineralnymi

Myślę że to będzie Dobrze Ja też wczoraj tak samo napisałam i miałam dobrzee!!!!
1 5 1