Ej potrzeba mi czegos takiego
1. miejsce zachodzenia w komorce oddychania tlenowego i beztlenowego
2. ilosc uwalnianej energii oddychania tlenowego i beztlenowego
3.substancje ulegające przemianie oddychania tlenowego i beztlenowego
4.produkty reakcji oddychania tlenowego i beztlenowego
z gory dzieki :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:14:52+01:00
1. tlenowe-mitochondrium
beztlenowe- cytozol

2. tlenowego-duża
beztlenowego- mała

3.substancje ulegające przemianie oddychania tlenowego: glukoza
beztlenowego: cukier

4.produkty reakcji oddychania tlenowego: dwutlenek węgla, woda ,energia
beztlenowego:alkohol etylowy, dwutlenek węgla, energia
2010-01-28T20:20:02+01:00
1 tlenowe: mitochondrium beztlenowe: cytozol
2.tlenowe:większa ilość uwalnianej energii, beztlenowe: mniejsza ilość uwalnianej energii.
3.beztlenowe:fermentacja,
4.tlenowe glukoza+tlen (strzałka) dwutlenek węgla+woda+energia
beztlenowe:glukoza (strzałka) alkohol etylowy+ dwutlenek węgla+energia