Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:15:51+02:00
Objętość=10cm*12cm*5cm=120cm*5cm=600cm³

Pole powierzchni=2*10cm*5cm+2*12cm*10cm+2*12cm*5cm=100cm+240cm+120cm=
=460cm²
2009-10-04T19:18:18+02:00
A=10
b=12
c=5

Pp= 2ab + 2ac + abc
Pp = 2*10*10 + 3*10*5 + 2*12*5
Pp = 200+ 150 + 120
Pp = 470

V = abc
V = 10*12*5
V = 600
  • Użytkownik Zadane
2009-10-04T19:25:50+02:00
A= 10cm
b = 12cm
c = 5cm

Objętość = a × b × c

Objętość = 10 × 12 × 5 = 120 × 5 = 600cm³


Pole pow. całk. = 2ab + 2ac + 2bc

Pole pow. całk. = 2(10 × 12) + 2(10 × 5) + 2(12 × 5) = 240 + 100 + 120 = 460cm²