Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Arax
  • Początkujący
2010-01-28T20:21:39+01:00
Bóg: Jam jest Alfa i Omega, Początek i koniec.
Ty: Panie! Boże Wszechmogący! Pokornie składam Ci hołd
B: Raduj się i wesel albowiem dnia dzisiejszego wybrany zostałeś na przywódcę ludu mego, a klasy Twej.
T: Dzięki Ci o Wielki Władco Świata! Będę sprawować ten urząd zgodnie z Twymi nakazami.
B: Teraz możesz odejść Synu
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T20:31:17+01:00
- Agata! Zbudź się!
- Co się stało? Kim jesteś?!
- Jestem twoim Przyjacielem, który ma ci coś do przekazania. Otóż masz wziąć udział w wyborach na przewodniczącego klasy.
- Ale czemu?
- Posiadasz dar perswazji, który posiada nieliczna grupa ludzi. Wybieram cię spośród wielu z twojej klasy. Czeka cię wiele trudności, dzięki którym w przyszłości będziesz wiedziała jak rozwiązać twe problemy. Do niczego cię nie zmuszam. To twoja decyzja. Jednakże pomyśl: ci, którzy cierpią, mają zasługi w niebie.
- A więc rozmawiam z Najwyższym?
- Można tak to nazwać.
- Boże. Spełnię twoją wolę nie bacząc na skutki.

Amen;D