Hej ;) robie w szkole bal karnawalowy i mamy w planach zrobic taniec kotylionowy czyli pary dobrane do siebie przez losy. tylko ze potrzebuje 35 takich par;/ np Romeo i Julia. moga byc z bajek jak Shrek i fiona z histori i literatury, takie zeby bylo jasne kogo szukac. pozdrawiam ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-28T20:15:22+01:00
Bella i Edward, Piękna i bestia kopciuszek i ksiazę klara i papkin moze ;p
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:44:40+01:00
Np. Parys i Helen (troja) , Zbyszko i Danusia ( krzyrzacy), Tristan i Izolda