Odpowiedzi

2010-01-28T20:23:15+01:00
Dziś Polacy którzy przezywaja nostalgie to moga byc ludzie przebywajacy poza granicami kraju. Z własnej woli lub wbrew niej. Mysle ze moze tez chodzi o ludzi, którzy przezyli wojne. Zawsze w ich pamieci pozostaja smutne wspomnienia...
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:24:57+01:00
Owszem , w dzisiejszym świecie jest wielie osób którymi szarga nostalgia - tęsknota za krajem , ojczyzną . udzie , którzy wyjechali za granicę tęsknią za krajem ojczystym , językiem , rodakami , rodziną . Starają się wrócić do rodzimych kątów zbliżając się do kresu życia , z powodu chęci pochowania na ojczystych ziemiach ( np. latarnik , który przeżywał nostalgię podczas ucieczki z kraju ) .
3 4 3