Odpowiedzi

2010-01-28T20:23:33+01:00
Smutek przygnębi każdego gdy ktoś nie ma humoru. Nawet najmniejsze dobre słówko może go poprawić samopoczucie. Zły humor dotyka Cię tak, ze czujesz się obrażony nawet na cały świat. Dobro zwycięży wszsytko. To dzięki niemu życie staje sie piekniejsze i o wiele łatwiejsze.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:25:13+01:00
Dobre słowo leczy smutek.

W dzisiejszych czasach trudno o dobre słowo. Każdy podarza za własnymi problemami. Najważniejsze jest to aby w trudnych chwilach mieć oparcie, móc się komuś zwierzyć. Mając przyjaciela, który będzie umiał rozbawić nas w nawet najtrudniejszej sytuacji będzie nam lżej, nie będziemy smutni. Jesli wydarzy się w naszym życiu przykre wydarzenie, może ktoś obdarzy nas dobrym słowem, wtedy znikną troski i uwierzymy w własne siły i w to co możemy. Dobrym słowem można wiele zdziałać

=)
12 4 12