Przyroda błagam o pomoc mam to na jutro oddałąm moje wszystkie pkt. .
5.Połącz liniami nazwy obszarów leśnych nizin, na których się one znajdują. Skorzystaj z mapy rozmieszczenia użytków rolnych, lasów i miast w Polsce.

BORY STOBRAWSKIE
PUSZCZA BIAŁOWIESKA
PUSZCZA KAMPINOSKA
PUSZCZA KNYSZYŃSKA
PUSZCZA KURPIOWSKA


połączyć to mam z


NIZINA MAZOWIECKA
NIZINA PÓŁNOCNOPODLASKA
NIZINA ŚLĄSKA


6. A.) Połącz w pary daty i wydarzenia z historii puszczy białowieskiej.
XV-XVIII WIEK
1947 ROK
1921 ROK

połączyć mam to z :

Utworzenie Białowieskigo Parku Narodowego
własność królów Polski
objęcie ochroną prawa fragmętów puszczy




Błagam pomocyyy ...

2

Odpowiedzi

2010-01-28T20:34:11+01:00
Bory Stobrawskie - niz.śląska
Puszcza knyszyńska - niz. płnpodlaska
pozostałe - niz.mazowiecka
utworzenie Parku 1921r.
objęcie ochroną 1947r
własnosć królów - XV-XVIII w
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:37:51+01:00
BORY STOBRAWSKIE - Nizina śląska
PUSZCZA BIAŁOWIESKA - NIZINA PÓŁNOCNOPODLASKA
PUSZCZA KAMPINOSKA - NIZINA MAZOWIECKA
PUSZCZA KNYSZYŃSKA- NIZINA PÓŁNOCNOPODLASKA
PUSZCZA KURPIOWSKA - NIZINA PÓŁNOCNOPODLASKA

XV-XVIII WIEK - własność królów Polski
1921 ROK - objęcie ochroną prawa fragmętów puszczy
1947 ROK- Utworzenie Białowieskigo Parku Narodowego
5 4 5