Bierzesz udział w wymianie polsko-niemieckiej. Wyślij do swojego niemieckiego partnera list, w którym:
-poinformujesz go, jak sie nazywasz i ile masz lat,
-opiszesz siebie oraz rodzine
-poprosisz o odpowiedz i zachecisz do dalszej korespondencji.

2

Odpowiedzi

2010-01-28T20:32:14+01:00
Liebe Tomek!

Ich Heisse Ewelina Nowak und ich bin 16.Ich wohne in Kalisz.Ich habe schwarze,lange Haare,schwarze,grosse Augen und ich habe dunkel Hauptfarbe.Ich bin Hoch und schlank.Ich habe 3 Personen in meine Familie.Ich habe Mutter Aneta,Vater Ryszard und Bruder Damian.Er ist 20.Ich hoffe du schreibst.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:42:57+01:00
(Miejscowość) den (data)-te Januar 2010


Libe (r) ....................(imię)

Ich heiBe (imię) . Ich ( lata) Jahre alt. Ich wohne in (miejscowość). Ich komme aus Polen. Meine Mutter heiBt (imię matki). Mein Vater heiBt (imię ojca).Ich habe keinen Bruder/ Schwester (ja nie mam brata lub siostry wybierz). Ich habe zwei Schwestern/ Bruder ( ja mam 2 siostry lub 2 braci). Meine/mein erste Schwester/Bruder heiBt (imię 1 siostry czy brata) und meine/mein zweite Bruder/Schwester heiBt ......... . Meine Mutter kocht gern. Mein Vater fąhrt gern Rad.(ą= a z kropkami) Meine/mein Schwester/Bruder hórt gern Musik.(ó= o z kropkami). Meine Familie ist O.K.

Dein (e) ..............