Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:32:08+02:00
A) (17/3do potegi 0 ) = 1
b) (3/2 do potegi -2) = 4/9
c) ( 1i2/3 do potegi -1) = 3,5
d) (-1.5) do potegi - 3 = -8/27
e) 0,3 do potegi 2 = 9/100
f) 0,01 do potegi - 3 = 1000000
g) (-0,1)do potegi 5 = -0,00001
h) (1,1)do potegi -2 = 100/121
7 4 7
2009-10-04T19:38:34+02:00
A 17/3^0=1 ^-potega
b) =9/4
c)=5/3 ^-1 =3/5
d)=-3/2^-3=-2/3^3=-8/27
e)=0,09
f)100^3=100000
g) = - o,oooo1
h)11/10^-2 =10/11^2 =100/121
4 3 4