Odpowiedzi

2010-01-28T20:33:30+01:00
Ja bym powiedziała takie ''choinka''Ewy Szemburg Zarembiny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:42:37+01:00
Aleksander Rymkiewicz
Dom zwierząt
Puszcza to zwierząt wielki dom,
trawami do snu wysłany,
a dach w nim tworzą świerk i dąb,
sosny zaś tworzą ściany.

Już ptaki śpią w listowiu drzew,
cyt , cyt i miesiąc świeci,
śpij , śpij powtarza cicho wiatr
usypia,szemrze,leci.
I wszystko w srebrze widzisz w krąg:
krzak,trawę,liść na lipie,
a księżycowi mało wciąż
i sypie srebro sypie.
Spadając,ciche srebro to
usypia las,usypia.

Pytasz,czy okna ma ten dom
szumiący,wielki,szeroki?
W księżyca świetle jezior sto
błyska jak setka okien.

Już ptaki śpią w listowiu drzew,
cyt,cyt i miesiąc świeci,
śpij,śpij powtarza cicho wiatr,
usypia,szemrze,leci.
I wszystko w srebrze widzisz w krąg:
krzak,trawę,liść na lipie,
a księżycowi mało wciąż
i sypie srebro,sypie.
Spadając,ciche srebro to
usypia las,usypia,
cyt,cyt,śpij,śpij,usypia.
4 2 4