Mam napisać w 8 punktach w czasie przeszłym perfekt(partizip II) co robiłam wczoraj.Proszę o pomoc!!
1.Wstałam o godz.8
2.Zjadłam śniadanie
3.Pojechałam do szkoły
4.O 14:20 skończyłam lekcje
5.Zjadłam obiad
6.Odrobiłam lekcje
7.Oglądałam telewizje
8.Poszłam spać o 23

Dziękuje bardzo za pomoc!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:43:58+01:00
Jak są nawiasy to znaczy, że to litera umlaut
1. Ich bin um 8 Uhr aufgestanden
2. Ich habe fr(u)hst(u)cken gegessen.
3. Ich bin in die Schule gefahren
4. Um 14 Uhr 20 habe ich stunden endet(prawdopodobnie tak)
5. Ich habe Mittag essen gegessen
6. Ich habe Hausaufgaben gemacht
7. Ich habe fern gesehen
8. Ich bin um 23 Uhr eingeshlafen

Mam nadzieję że dobrze :D
1 5 1
2010-01-28T20:44:24+01:00
1.Ich stehe um 8 oo uhr auf
2.Ich esse fruhstuck
3.Ich fahre in die schule< ale nie wiem czy to fahre jest dobrze>
4.
5.Ich esse Mittagessen.
6..Ich mache Hausaufgabe
7.Ich sehe fern
8.Ich gehe das bed um 23 oo



ale nie wiem czy dobry czas uzylam
ale jesli dobry to sie ciesze ze pmoglam:P