Odpowiedzi

2010-01-28T20:30:50+01:00
Niestety nie umiem tego rozwiazac :(
przykro mi :(
2 1 2
2010-01-28T20:33:01+01:00
1. 1cm na mapie to 1 km w terenie
1cm na mapie to 3,5 km w terenie

2. 1:200000
1:50000

3.
a - 2 cm x 50 = 100cm
b - 4 cm x 50 = 200 cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:39:59+01:00
Zad.1

1 cm - 100000 cm
1 cm - 350000 cm

Zad.2

1:20000
1:0,5

Zad.3
2*50 cm =100cm
4*50 cm =200cm


Odp:Rzeczywiste wymiary tego prostokąta mają 100 cm i 200 cm