Odpowiedzi

2010-01-28T20:33:41+01:00
Rozumiem to tak,że miłośc potrafi nieźle zranic i ten kto się nigdy nie zakochał ten nie cierpiał z powodu złamanego serca.
2010-01-28T20:34:35+01:00
Ja rozumiem to tak że miłość czasami rani i że w pewnych momentach lepiej jest jak jej nie doznamy ponieważ miłość wiąże się z tym teź,że możemy cierpić .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T20:38:54+01:00
Myślę, że tym "ktosiem" jest człowiek niezakochany. Żyje swym życiem i jest szczęśliwy, że nie spotyka go choroba ciała jak i duszy. natomiast osoba, która chociaż raz w życiu zakochała się nieszczęśliwie ma zranione uczucia i trudno jej w zwykłych codziennych czynnościach znaleźć radość.