PROSZE O PRZETŁUMACZENIE!! ( jezeli ktos nie jest pewny niech nie pisze, zalezy mi aby to było dobrze przetłumaczone na niem.)!


Ja lubię muzykę. Nasz nauczyciel od muzyki jest zabawny i szalony.My czesto gramy na instrumentach . Czasami tańczymy. Muzyke mam w piątki

BŁAGAM PRZETŁUMACZCIE NA 100% DOBRZE!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-28T20:39:19+01:00
Ich mag die Musik. Unser Lehrer ist lustig und toll. wir spielen auf Instrumenten oft. Manchmal tanzen wir. Musike habe ich freitags .
2010-01-28T20:39:59+01:00
Ich mag Musik. Unser Lehrer der Musik ist unterhaltsam und oft verrückt.Wir Spielen von Instrumenten. Manchmal haben wir tanzen. Ich habe Musik am Freitag
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:42:18+01:00
Ja lubię muzykę-Ich mag Musik , Nasz nauczyciel od muzyki jest zabawny i szalony - Unser Lehrer der Musik ist lustig und verrückt , My często gramy na instrumentach - Wir haben oft das Spielen von Instrumenten , Czasami tańczymy - Manchmal tanzen wir Muzykę mam w piątki - Ich habe Musik am Freitag To jest dobrze z niemca mam same 5