Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:37:48+01:00
Bębnica
Biegunka
Botulizm
Celiakia
Cholera
Choroba glutenowa
Choroba Leśniowskiego i Crohna
Czkawka
Gronkowcowe zatrucia pokarmowe
Kamica żółciowa
Katar żołądka
Kolka jelitowa
Kolka niemowlęca
Krwioplucie
Marskość wątroby
Nieżyt żołądka
Nudności
Odbijanie
2 3 2
2010-01-28T20:40:03+01:00
1. Próchnica
2. Zatrucia pokarmowe
3. Tasiemczyca
4. Owsica
5. Glistnica
6. Włośnica
7. Wirusowe Zapalenie Wątroby (Żółtaczka)
8. Dur Brzuszny
9. Czerwonka
3 5 3
2010-01-28T20:59:48+01:00
-katar alergiczny
-astma oskrzelowa
-zapalenie płuc
-gruźlica
-pylica
1 1 1