Odpowiedzi

2010-01-29T15:10:55+01:00
NIE MAM POJĘCIA...MOŻE TAK:
PYTANIA:
Jak zareagowałeś na wieść o tym, że spotkałeś JEZUSA CHRUSTUSA pochowanego wcześniej na TWOICH OCZACH?
Co wyniosłeś z tego spotkania (jakie wnioski)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T19:45:20+01:00
Prowadzący - P
Święty Piotr - Ś

;)

P: Dzień dobry, witam wszystkich państwa serdecznie, słuchacie audycji "to niewiarygodne". Dla tych, którzy słuchają nas po raz pierwszy, przypomnę: przeprowadzamy tutaj rozmowy z ludźmi, których życie uległo zmianie po jakimś niewiarygodnym wydarzeniu.
MUZYKA
P: Dzisiaj w studio jest z nami Św. Piotr, Witamy!
Ś: Dzień dobry.
P: Święty Piotrze... Powiedz mnie i wszystkim słuchaczom, jakie wydarzenie doprowadziło Twoje życie do zmian?
Ś: Niewątpliwie było to spotkanie z Chrystusem Zmartwychwstałym. Ja... nigdy nie zapomnę tego wydarzenia. To, co się wtedy stało, zmieniło mnie całkiem, na lepsze.
P: Hej, hej, Piotrek, spokojnie! Pamiętaj, że nasi słuchacze nie do końca znają tą sytuację, opisz im, jak to wyglądało!
Ś: (opisuje sytuacje)
P: To rzeczywiście niewiarygodna sytuacja. W każdym razie, Święty Piotrze, powiedz nam: co najbardziej na Ciebie wpłynęło? Obecność Zmartwychwstałego Boga czy może sam fakt, że był to Jezus Chrystus?
Ś: (odpowiedź).
P: Dziękujemy serdecznie Świętemu Piotrowi za wyczerpującą wypowiedź, państwu za uwagę i zapraszamy jutro na kolejną audycję z cyklu "to niewiarygodne". Naszym gościem będzie Łazarz, opowie nam o swoich "drugich narodzinach". Do zobaczenia!


Jeśli chcesz, potrzebujesz i masz ochotę, mogę rozbudować! ;)
2 5 2