Daję naaj ;)*

Przetłumacz:

1.Qu'est-ce que nous allons faire ce soir?
2.Qu'est-ce que tu vas faire cet apres-midi?
3.Qu'est-ce qu'on fait le...??
4.Qu'est-ce qu'on va aujourd'hui apres l'ecole?
5.Qu'est-ce que tu vas aller demain soir?
6.Qu'est-ce que nous faisons apres-demain matin?
7.Est-ce que tu vas visiter la ville cet apres -midi?
8.Est-ce que tu vas aller chez ton ami le..?/
9.Combien de lecons nous avons demain?
10.Combien de lecons on a apres -demain?

2

Odpowiedzi

2010-01-28T21:13:34+01:00
1. Co dziś robimy?
2. Czemu nie zrobisz tego popołudniu?
3. Co robimy?
4. Gdzie będziesz dziś po szkole?
5. Co będziesz robił jutro w nocy?
6. Co robimy jutro rano?
7. Po południu musisz odwiedzić to miasto.
8. Czy będziesz szedł do swojego przyjaciela?
9. Jakie lekcje mamy jutro?
10. Jakie lekcje będą pojutrze?

PS. Nie jestem pewnien czy tłumaczenie tych wyrazów jest prawidłowe... (Tłumaczył mi je anglik, więc mogłem coś przekręcić...)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:58:36+01:00
1. Co będziemy robić dzisiaj wieczorem?
2. Co będziesz robić dzisiaj popołudniu ?
3. Co robimy... (le... to prawdopodobnie będzie chodziło o dzień tygodnia) np. Qu'est-ce qu'on fait le dimanche - co robimy w niedziele (chodzi o każdą niedziele, a nie o konkretną
4. Co mamy dzisiaj po szkole?
5. Gdzie idziesz jutrzejszego wieczora?
6. Co będziemy robić pojutrze rano?
7.Czy odwiedzisz miasto dzisiaj popołudniu?
8. Czy pójdziesz do Twojego przyjaciele (ten sam przypadek z dniem tygodnia)
9. Ile lekcji mamy jutro?
10. Ile lekcji mamy pojutrze?