Odpowiedzi

2010-01-28T21:31:16+01:00
Objętość wody w basenie : 25 m x 10 m x 2m =500m³

500m³ × 1000kg = 500000kg

Q = cw × mw × ΔT
Q = 4200 ×500000 × 10 =21000000000J

Q=E
Ciepło = Energia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:52:14+01:00
Dane:
t=10 stopniC
V=25m *10m *2m=500m3
m wody=500m3 *1000kg/m3=500000kg
cw wody=4200 J/kg *st C
szukane :
Energia=Q

Q=m * cw *t
Q= 500000kg *4200J/kg *stC *10 stC
Q= 21000000000J=21000MJ
1 3 1