Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:01:19+01:00
Z Pitagorasa ;D

x² + 3² = 4²
x² = 16-9
x²=7
x=√7

Odp.D :)
1 5 1
2010-01-28T21:02:11+01:00
A²+b²=c²

3² + b² = 4²
9 + b² = 16
b² = 16 - 9
b² = 7
b = √7 (pierwiastek z siedmiu)

Prawidłowa odpowiedź - d)
1 5 1
2010-01-28T21:03:45+01:00
A^2 = a do kwadratu,zeby nie bylo niedomowien.

twierdzenie pitagorasa - a^2+b^2=c^2

a=3
b=x
c=4

3^2+x^2=4^2
9+x^2=16
x^2=16-9
x^2=7 /*√
x=√7
czyli odpowiedz d.