Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:03:28+01:00
O, tak moje kroliki maja krotkie ogonki, ale maja dlugie uszy. I spojrz, Pinky ma maly rozowy nosek!
2010-01-28T21:04:26+01:00
Moje króliki mają krótkie ogony, ale mają długie uszy. I zobacz `pinky` maja mały, różowy nos.
2010-01-28T21:07:36+01:00
O,tak moje króliki mają krótkie ogonki,ale one maja długie uszy.I spójsz,Pinky's ma mały różowy nos!