Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:08:29+01:00
Dane:
a = 12 cm
b = 12 cm x 2 = 24 cm
c = 24 cm - 8 cm = 16 cm
Obw.: a + b + c
Obw.: 12 cm + 24 cm + 16 cm = 52 cm
Odp.: Obwód trójkąta wynosi 52 cm.
1 5 1
2010-01-28T21:09:40+01:00
Bok pierwszy = 12 cm
bok drugi = 2 * 12 = 24 cm
bok trzeci = 24 - 8 = 16 cm

obwód: 12 + 24 + 16 = 52 cm
2010-01-28T21:10:29+01:00
1 bok-12 cm
2bok-2*12cm=24cm
3bok-24cm-8cm=16cm

obwód=a+b+c
obwód=12cm+24cm+16cm= 52cm