1) jak wykonuje się kopiowanie metodą ,, przeciągnij i upuść" ?
2) dlaczego należy kompresować pliki? co jest potrzebne do skompresowania plików?
3) dlzczego należy chronić się przed wirusami komputerowymi i innymi zagrożeniami ?
4) w jaki sposób wirusy i konie trojańskie mogą dostać się do naszego komputera ?

z góry dzięki za pomoc ! ;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:11:30+01:00
1. Klikamy na plik Lewym Przyciskiem Myszy (LPM), nie puszczamy go (można zauważyć, że pod wpływem naszych ruchów plik się "rusza"), przeciągamy go na białe miejsce w otwartym innym oknie dialogowym i puszczamy LPM.
2. Odpowiedni program kompresujący : winzip, winrar, odpowiednia komenda w terminalu (w przypadku linuxa). Kompresja pozwala zaoszczedzic miejsce na dysku twardym.
3. Poniewaz pliki znajdujace sie na dysku mogą ulec uszkodzeniu trwałemu. Takiemu samemu uszkodzeniu (również mechanicznemu! Martwe sektory!) może ulec dysk , tudzież inne urzadzenie.
4. Przez załączniki od nieznanych adresów e-mail, przez nieodpowiednie strony internetowe.
3 3 3
2010-01-28T21:15:26+01:00
1. Klikamy na plik i z wciśniętym klawiszem myszy przeciągamy plik do miejsca przeznaczenia
2. Żeby oszczędzać miejsce na dysku czy jakimś innym nośniku danych. Potrzebny jest program z funkją kompresowania plików :) np winrar.
3. Bo np. mogą zaburzać działanie systemu operacyjnego.
4. Poprzez przeglądarkę, pocztę, nośniki danych.
2 3 2