Odpowiedzi

2010-01-28T21:12:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:17:59+01:00
Do walki z reformacją kościół katolicki przeprowadził kontrreformację.
Powołano Inkwizycję, była to instytucja która, torturowała ludzi a następie paliła ich na stosie.
Wszyscy podejrzani o herezję, byli natychmiast torturowani, a potem uśmiercani.
2 5 2
2010-01-29T00:05:45+01:00
Sacrum Oficjum czyli swieta Inkwiyzcja bza to instztucja ktora w krwawz sposob walczyla z reformacja
Zakon Jezuitow prowadzil liczne dzialania zwalczajace heretzkow