Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:17:50+01:00
Dziennikarz: Dzień dobry Pani Aniu!
ania: dzień dobry!
dziennikarz: jak pani wspomina II wojnę światową?
ania: nie za dobrze, ponieważ podczas II wojny światowej zginęła moja najbliższa rodzina.
dziennikarz: bardzo mi przykro z tego powodu, ale czy są momenty, które pani miło wspomina?
ania: tak, do jednego z nich należy moja ucieczka z obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu
dziennikarz: aha bardzo dziękuję za wywiad. było mi bardzo miło.
ania: mi też jest bardzo miło do zobaczenia!

prosze ;)
5 3 5
2010-01-28T21:18:56+01:00
B: swiadek walki z II wojny swiatowej
A: ty znaczy dziennikarz

A:witam chcialem zapytac z jakies miejscowosci pochodzisz ?
B: np .: z Warszawy
A: byles swiatkiem z walk 2 wojny swiatowej opowiedz co sie dzialo.
B: stalem w tamtym miejscu nagle z lewej strony z lasu wybiegli niemcy mylo ich chyba z 10 tys. polacy czekali za zasiekami i strzelali z dzial ,czolkow itp
A: duzo osob umalro?
B: ooo tak bardzo duzo niech pan zobaczy ile cial tu lezy
A: no faktycznie ma pan racje
A: dziekuje bardzo za wywiad do widzenia

mam nadzieje ze pomoglem pzdr1 :D
3 3 3