Potrzebuje napisać kartkę z pamiętnika. Którą piszę Balladyna w nocy przed zbieraniem malin.
Proszę pilnie o pomoc.


P.S. ta praca ma mieć ok 8-10 zdań.
proszę o sensowne odp. mam mieć to na jutro i nie wiem jak mam to napisać ;<

z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-01-28T21:17:49+01:00
Dzisiaj o godz. .23.00 pójdę do sadu nazbierać pełny koszyk malin. Będzie wesoło.Skradnę się aby nikt nie usłyszał moich kroków.Ubiorę się ciepło-założe te moje ciepłe bawełniane karpetki co dostałam od cioci.Postanowiłam jakbiorę kosz malin upiekę malinowe ciasto.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:19:54+01:00
28 stycznia
noc

Drogi pamiętniku.
Jest noc. Nie mogę zasnąć.
Myślę o jutrzejszym.. w zasadzie to dzisiejszym zbieraniu malin. Mam nadzieję, że to ja wygram!
Za wszelką cenę pragnę zostać żoną Kirkora. Zwierzę Ci się, że wcale nie z miłości. Zależy mi na władzy i pieniądzach! Jestem dumna i odważna i właśnie taka podobam się Kirkorowi. To co, że Alina jest bardziej "sumienna".. Alina jest głupia i naiwna i nie zasługuje na rękę Kirkora. To ja powinnam wygrać!
Idę spać.

1 5 1