Wyszukaj w układzie okresowym i podaj przynajmniej po jednym przykładzie pierwiastków chemicznych, których nazwy pochodzą od :
a) nazw regionów ( miast )
c) nazw kontynentów
e) nazwisk wybitnych uczonych
f ) nazw planet
g) określeń ich właściwości fizycznych

2

Odpowiedzi

2009-10-04T19:43:05+02:00
A) Kaliforn
c) Ameryk
e) Einstein, Lorens
f) Uran, Neptun (Pluton też występuje, ale nie jest planetą)
g) Bar
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:57:27+02:00
A)Kaliforn Cf
c)Europ Eu
e)Nobel No
f)neptun Np
g)bar Ba
1 5 1