Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:43:11+02:00
F(x)=√x²-6x+9 = √(x - 3)² = x - 3

x²-6x+9 ≥ 0
Δ = 36-36 = 0
x₁ = x₂ = -b/2a = 3

f(x) jest zawsze ≥ 0 więc D = R
2009-10-04T21:43:15+02:00
F(x)=√x²-6x+9 dziedzina funkcji pod pierwiastkiem musi byc ≥ 0
zatem

x²-6x+9 ≥ 0
Δ = 36-36 = 0
x₁ = x₂ = -b/2a = 3
rysujemy parabole stykajaca sie z osia wpunkcie 3 ramonami do gory
f(x) jest zawsze ≥ 0
więc D = R