Odpowiedzi

2010-01-28T21:28:04+01:00
Moim ulubionym gatunkiem filmowym jest horror, ponieważ, lubię grozę oraz momenty w których zaczynam się bać.
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:34:24+01:00
Moim ulubionym gatunkiem filmowym zdecydowanie jest dramat, ponieważ filmy z tego gatunku pokazują życie ludzi borykających sie ze swoimi problemami. dramaty są bardzo ciekawe, ujmujące więc oglądając je czuje się wzruszenie.

?. xd
10 4 10