Odpowiedzi

2010-01-28T21:28:35+01:00
1 milionowa
0,0000001
0,00000001
0,000000001 i tak dalej
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:31:58+01:00
0,000 001 - jest to jedna milionowa
0,000 000 1 - jest to jedna dziesięcio milionowa
0,000 000 01 - jest to jedna stu milionowa
0,000 000 001 - jest to jedna miliardowa

Liczę na Naj :)
12 3 12
2010-01-28T21:33:19+01:00
0,000 001 - jedna milionowa

liczby mniejsze:
0,000 0001
0,000 0009
0,000 000 99
0,000 000 127

itd ;))
7 2 7