Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:54:42+02:00
1. 36 km/h=36000/3600=360/36=10m/s
2. 0,2 cm/s=0,002m/s
3. 7200 km/h =7200000/3600=2000m/s
2 3 2
2009-10-04T19:59:46+02:00
1. 36 km/h = 10m/s
2. 0,2 cm/s = 0,002m/s
3. 7200 km/h = 2000m/s
2 3 2
2009-10-04T21:16:06+02:00
1. 36km/h = 36 * 1000m/3600s =10m/s

( zera nam sie skracają oraz 36 skraca nam sie 36 od 3600 i zostaje 10 m/s )

2. 0,2cm/s = 0,2 * 0,01m/s = 0,002 m/s

(musisz zmienić tylko cm poniewaz jest to w cm na s czyli tylko cm no a 1 m to 0,01 cm dlatego napisałam 0,2 * 0,01 )

3. 7200 km/h = 7200 * 1000m / 3600s = 2000 m/s

( zera sie skracają a 36 z 7200 na 36 wynosi 200 i teraz 200 razy 10 które zostało wynosi 2000 m/s )
2 3 2