Jest kamień. Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień

Ile było kamieni?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:41:20+01:00
2010-01-28T21:41:59+01:00
2010-01-28T21:44:01+01:00
Jest kamień. Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień Nad tym kamieniem jest kamień, pod tym kamieniem jest kamień

jest kamień: o
nad tym kamieniem jest kamień: oo
pod jest kamień: ooo
nad jest kamień(mamy już): ooo
pod jest kamień: oooo
nad jest kamień (już mamy): oooo
pod jest kamień: ooooo
nad jest kamień (już mamy): ooooo
pod jest kamień: oooooo

mamy 6 kamieni :)

lub:

mamy kamień: o
nad nim jest kamień: oo
i pod nim jest kamień: ooo
a reszta odnosi się do tego pierwszego kamienia

czyli mamy 3 kamienie :)

lub:

mamy kamień: o
nad nim jest kamień: oo

i teraz pod tym co jest na gorze jest kamien czyli to ten nasz poczatkowy, pozniej nad nim jest kamien, czyli to ten na gorze i tak w kolko.

Czyli mamy 2 kamienie.

______________________________

Wszystko zależy od interpretacji zadania.
2 4 2