Odpowiedzi

2010-01-28T22:00:13+01:00
Od koloru, miejsca życia i budowy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:05:26+01:00
Te glony morskie wzięły nazwę od swojej barwy. Zielenice rosną najbliżej powierzchni i mają zielony kolor, brunatnice mają kolor brunatny, a krasnorosty czerwony (rosną najgłębiej). Kolory glonów mają związek ze zmniejszającym się wraz z głębokością naświetleniem wody.
4 3 4