Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:12:12+01:00
*drobny utwór publicystyczny (krótki)
*zamieszczany w prasie
*może być zapisany w formie dialogu, monologu, przypowieści
*a ogół treści podaje się w 1. osobie.
*treścią felietonu może być sprawozdanie sportowe/recenzja
2010-01-28T22:14:02+01:00
1. tytul- z reguly wymyslany na koncu
2.poczucie humoru autora- sarkastyczne
3.pietnowanie sytuacji-jakies absurdy
4.zabawne anegdoty i powiedzenia
5.puenta- celna