Odpowiedzi

2010-01-28T22:12:45+01:00
Zapisz w postaci wyrażeń dwumianowanych
a)4,21 m =4m 21cm
1,5m =1m 50cm
10,05 m=10m 05cm (czyli 5 centymetrów)

b) 21,067 = 21ton 67 kg
t 10,5 = 10ton 500kg
t 6,07t= 6 ton 70 kg


c) 1,106 km = 1km 106m
7,25 km =7km 250m
8,6 km=8 km 600m

d)1,42 kg = 1kg 42 dag
6,007 kg =6kg7g
5,3 kg=5 kg 30dag
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:16:45+01:00
A) 4,21 m = 4m 21 cm
1,5 m = 1m 5 dm
10,05 m = 10 m 05 cm
b)
21,067 t = 21 t 067 kg
10,5 t = 10 t 500 kg
6,07 t = 6 t 070 kg
c)
1,106 km = 1 km 106 m
7,25 km = 7 km 250 m
8,6 km = 8 km 600 m
d)
1,42 kg = 1 kg 42 dag
6,007 kg = 6 kg 007 g
5,3 kg = 5 kg 30 dag = 5kg 300g