Odpowiedzi

2010-01-28T23:10:34+01:00
Ropa naftowa - Azja, Zatoka Perska, basen Morza Kaspijskiego, Syberia,w Ameryka Północna i środkowa, Stany Zjednoczone.
Węgiel kamienny- wschodnie i południowe Chiny, USA, Indie, RPA Australia oraz Ukraina.
Gaz ziemny- Norwegia
Rudy uranu- Kongo, północna Kanada
Rudy żelaza- Chiny, Brazylia, Australia, Rosja
Fosforyty- Ameryka Północna, Ukraina, Rosja
Złoto - RPA, Rosja. Australia, Chiny

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T23:43:11+01:00
Ropa naftowa: Arabia Saudyjska, Rosja, Iran, Irak, Kuwejt, Chiny, USA, Meksyk, Wenezuela, Norwegia, Nigeria, Angola, Libia, Tunezja, Algieria, Egipt, Kazachstan, Indonezja

węgiel kamienny: Chiny, USA, Indie, Australia, RPA, Rosja, Polska, Indonezja, Ukraina, Kazachstan

gaz ziemny: Rosja, Iran, Katar, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, USA, Algieria, Wenezuela, Nigeria, Irak

rudy uranu: Kongo, Północna Kanada, USA, Czechy, Tybet, Australia, Niger, Namibia

rudy żelaza: Chiny, Brazylia, Australia, Rosja, Indie

fosforyty: Ameryka Północna, Ukraina, Rosja, Maroko, Algieria, Tunezja, Egipt, Mauretania, Nauru

złoto: RPA, Rosja, Australia, Chiny, Stany Zjednoczone, Kanada, Indonezja