Odpowiedzi

2010-01-28T22:22:06+01:00
Dla mnie współczesny patriota to ktoś troszczący się o ojczyznę, dbający o jej dopro. Uważając się za patriotów powinniśmy chodzić na wybory, no bo jak możemy mieć później pretensje do rządzącego, gdy w ogóle nie głosowaliśmy, powinniśmy tez w ważne święta narodowe wywieszać flagę polski. Przykładem wspłczesnego patrioty jest Lech Wałęsa- założyciel Solidarności. ;)
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:24:56+01:00
By być patriotą trzeba być obowiązkowo dobrym obywatelem i założycielem rodziny. Wymagana jest pełna sprawność fizyczna i stabliność psychiczna, by móc pracować dla swego kraju i zarabiać pieniądze na utrzymanie rodziny. Taki człowiek powininen dawac przyklad i byc wzorem do nasladowania. liczy sie rowniez zaangazowanie w zycie spoleczno-polityczne, jak i znajomosc swego kraju i wszystko co znim zwiazane np. historie , tadycje, walute , jezyk narodowy itp .

25 2 25
2010-01-29T00:07:54+01:00
Moim zdaniem patriota jest to ktoś kto szanuje swój kraj , dba o niego , nie używa wulgaryzmów , nie wypisuje na scianach , murach zadnych jp itd. Patriota to ktoś kto będzie wspomagać i ulepszać to co jest negatywne na pozytywne.Przynajmniej mi sie tak wydaje :) - Pozdrawiam.
28 2 28